Fornøydgaranti

Hos Sanzi Beauty har vi valgt å tilby tilfredshetsgaranti på alle våre hudpleieprodukter som er kjøpt på vår nettside. Dette har vi valgt å gjøre fordi vi vet at det for mange kan være en utfordring å finne de helt riktige hudpleieproduktene til sin hudtype og hudtilstand.

Hvordan fungerer tilfredshetsgarantien:

  1. Finn/kjenn din hudtype.
  2. Bruk produktet daglig i 30 dager. OBS: Det er helt normalt at huden din trenger tid til å venne seg til de nye ingrediensene, når man skifter til et nytt hudpleiemerke.
  3. Opplever du at huden din reagerer negativt på ett eller flere av produktene, kan du kontakte vår kundeservice på support@sanzi-beauty.com innen 45 dager etter at du mottok produktet. Beskriv problemet og legg ved et bilde av hudens reaksjon på produktet.
  4. Deretter vil vår kundeservice sammen med deg finne frem til et annet hudpleieprodukt som passer til din hud.
  5. Du sender det gamle produktet i retur, og når vi har mottatt det, sender vi det eller de nye produktene til deg.
  6. Skulle det nye produktet mot forventning heller ikke hjelpe, er du velkommen til å kontakte oss på support@sanzi-beauty.com, hvor vi avtaler at du kan sende produktet i retur og få refundert pengene for din opprinnelige bestilling. Det gis kun refusjon for den siste bestillingen. Som kunde dekker du selv alle fraktkostnader.

OBS: Tilfredshetsgarantien gjelder kun hudpleieprodukter som er kjøpt på www.sanzi-beauty.no

ResultatSGARANTI

Gjelder for følgende produkter: Eyelash Growth Serum, Eyelash Renewing Serum og Hair Growth & Enhancing Serum.

Ved kjøp av de ovennevnte produktene tilbys full resultatgaranti eller pengene tilbake.

Vilkår for å benytte deg av resultatgarantien:

  1. Du må påføre serumet én til to ganger daglig i 16 uker (avhengig av produkt, se bruksanvisning på produktsiden).
  2. Det må tas bilde fra uke 1 og deretter hver 4. uke frem til uke 16 (5 bilder totalt). Dette er den eneste måten vi kan sikre oss at produktet er brukt kontinuerlig. Bildene må også være datomerket, for eksempel ved å ta bilder med mobil hvor dato fremgår.
  3. Dersom det ikke er oppnådd noe synlig resultat ved uke 16, kontakter du oss på e-post (support@sanzi-beauty.com) og sender inn bildene. Hvis det ikke er noe tydelig resultat, får du naturligvis refundert hele beløpet.
  4. Det må kunne fremvises en kvittering som viser at produktet er kjøpt gjennom vår nettside (www.sanzi-beauty.no).